Kenis - ucz się kiedy chcesz! :)

Udostępnij ten post

Cześć moi drodzy!

Dzisiejszy post nie będzie dotyczył recenzji, ale uważam, że jest wart uwagi.
Jak wiadomo większość z nas to mole książkowe, które czytają wszędzie gdzie się da i nie wyobrażają sobie życia bez dobrej literatury. Jednak jako ludzie lubimy się rozwijać pod wieloma względami. Nieważne czy to chodzi o wyniki w sporcie, zdolności manualne czy wiedzę. Ciągle uczymy się czegoś nowego. Pewnie wielu z Was chciałoby poprawić swoją znajomość języka angielskiego (lub w ogóle się go nauczyć), dowiedzieć się co nieco o chemii bądź matematyce. Niestety nie wszystkim chce się szukać odpowiednich książek, czytać je i starać się zrozumieć o co chodzi (nie mamy również pewności czy wszystko dobrze robimy). Z pomocą nadchodzi Kenis - platforma edukacyjna na której znajdziecie mnóstwo materiałów wideo oraz kursy, które pomogą Wam się rozwijać. Cała ta wiedza przekazywana będzie za darmo. Jedyne czego będziecie potrzebowali to dostępu do internetu oraz komputera/tableta/smartfona. Możecie uczyć się gdziekolwiek chcecie i kiedy chcecie: w autobusie, tramwaju, pociągu, domu, pracy czy szkole. Jeżeli macie problemy z jakimś przedmiotem to jestem pewna, że pomoc w zrozumieniu go znajdziecie na tej fantastycznej stronie.



Platforma rusza 1 września. Ideą tych wspaniałych ludzi jest to by każdy mógł się rozwijać bez względu na pochodzenie, stan portfela czy wiek. Tutaj każdy ma szansę zdobyć nową wiedzę lub rozwinąć dotąd nabytą. A jeżeli czeka Was sprawdzian do którego musicie się przygotować to Kenis świetnie zadba o Waszą szybką powtórkę materiału.
Ideę darmowej edukacji w internecie wspomagają takie osoby jak Patrycja Markowska, Robert Janowski czy Jacek Borkowski. Oprócz tego jest wiele anonimowych osób, które propagują ten genialny pomysł.




Osobiście jestem zachwycona tą platformą i mam zamiar z niej korzystać jak najczęściej. Jestem bardzo ciekawa w jakim kierunku się rozwinie i ile osób będzie z niej korzystać. Ci genialni ludzie podają nam wszystko na tacy, a naszym jedynym zadaniem jest sięgnąć po danie. Mam nadzieję, że ten wirtualny uniwersytet oraz praca ludzi którzy go tworzą zostanie doceniony. Ja jestem zachwycona i już nie mogę się doczekać na wielkie otwarcie.

A Was zapraszam na stronę internetową KENIS gdzie zdobędziecie więcej infromacji.

4 komentarze :

  1. Zobaczymy jak ę sprawdzi w praktyce. W kazdym razie uwielbiam tego typu pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  2. Skusiłabym się na hiszpański. Też jestem ciekawa, jak to wygląda w praktyce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pozostawiam sprawę Kenis-a w zawieszeniu. Nie wiem, jak to pójdzie, ale mam szczerą nadzieję, że tak.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sam pomysł darmowej edukacji internetowej jest, oczywiście, świetny; podobnie jak pozostałe komentujące jestem ciekawa, co z tego wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń